29 Ekim 2011 Cumartesi

Fazla Coşkusu Olan Var mı?

Fazla Coşkusu Olan Var mı?
Herkese umut dolu merhabalar,
Uzun zaman oldu buluşamadık sizinle.Buluşamazdıkta aslında.Aslan gibi Mehmetcikler şehit olurken, ülkemin bir köşesinde insanlar deprem acısıyla ağlarken anlamsızdı yemek hakkında yazmak, en güzel yemeğin bile tadı yoktu çünkü.Hoş tadı olsa ne yazacaktım?

Doğrusunu söylemek gerekirse, yemek için yaşayanlardan olmadığım için  halihazırda bir tat arayışımda yok.Dahada ileri giderek şunu da itiraf etmeliyimki, “yemek”, ihtiyacınız olduğunda başvuracağınız bir araç olmanın dışında çokta abartılacak bir mevzuu değildir.Yemek hakkında yazılar yazan birisinin söylemekten çekineceği herşeyi baştan söylemek ve sizinle anlaşmak niyetindeyim birazda.Bu yüzden söylemeliyim ki, insanlar deprem ve şehit haberleriyle sarsılırken ve birilerine yardım etmek için çabalarken “kavurma” tarifi yazanların ve yayınlayanların yemek dünyasındaki yeri tartışılmalıdır.Bunu yapanların samimiyetine ne kadar şüpheyle yaklaşıyorsam okuyanlar içinde farklı düşünmüyorum.

© 2011 benimyemekkitabim.com - Tüm hakları saklıdır

Tüm bu süreçte belkide asıl bahsetmem ve üzerinde durmam gereken en değerli şey, insanların yardım için tekyürek oluşudur. Sosyal medyanın hayatımıza daha fazla girmesiyle, artık dünya üzerindeki herhangi bir olaya anında müdahale ve katkı sağlayacak hale geldik.Böylece katılım göstermesek dahi gözlem yapabilecek şansımızda var.Bazen yanıltsada çoklukla hepimizin sosyal medyayı kullanarak uzaklara ulaştığımız bir gerçek. Enkaz altından yardım isteyenlerden, gelen yardımların tasnifine kadar.Böyle zamanlarda ve ortamlarda yapılan provakasyonlarda herkesin malumu.Sağduyulu insanların bunlara prim vermeyişi ise alkışlanacak başka bir değer.Umarım bunu daha çok alkışlayabiliriz.Belkide gönderilen sütlerden,battaniyelerden daha değerli bu duruş.


Diğer taraftan, birde yaptığı yardımı herkesin gözüne sokarcasına pazarlayan reklam peşindeki firmalara şunu söylemek istiyorum: Üzgünüm ama insanlar sizi sandığınızdan da yakın takip ediyorlar sosyal medyada!
Herkese ve herşeye rağmen umudu yaşatabilenlerdenim yinede.Hani fazla coşkusu olan var mı? diye soracak olursanız tükenmeden herseferinde paylaşabilirim.

Kaynağını paylaş en güzeli derseniz şunu söyleyebilirim ki:

Hiçkimsenin yaptığıyla ilgilenmiyorum kendi yaptığımdan -daha çok-! Bu yüzdendir ki şikayetlerimin herbirini tek tek asmayı öğreniyorum ve insan çıkıyor karşıma herşeyinden ayıklanmış olarak sonunda.

Kutlu olsun Cumhuriyet diyorum, daha sonra mübarek olsun bayram diyeceğim gibi. Ruhunuz şad olsun aziz şehitlerim.Depremde hayatını kaybeden tüm insanların ailelerine sabırlar yaralılara şifalar dilerim.

Herkese umut dolu yarınlar diliyorum.Sevgi dolu sabırlı alabildiğine…




Funda Yüce Gomez Solis
© 2011 benimyemekkitabim.com - Tüm hakları saklıdır
Sağolsun Vatan

Benim 13 Elma Fidanım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder